Przejdź do treściOtwórz panel dostępnościPrzejdź do nawigacji głównej
Dziś jest: niedziela, 23 czerwca.
4 kwietnia, 2024 (Czytano: 187)

Gmina Pacanów pozyskała dofinansowanie na utylizację pokryć dachowych zawierających azbest

Logo MKiŚ NFOŚiGW, WFOŚiGW

Zadanie pn.: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych”  dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach otrzymało w roku 2024 dofinansowanie w formie dotacji w kwocie 262 845,00 zł.

Informujemy, że w dniu 03.04.2024 Gmina Pacanów podpisała umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na realizację zadania pod nazwą: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pacanów. Kwota otrzymanej dotacji wynosi 262 845,00 zł co stanowi 100% kosztów kwalifikowanych.

Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest objęte tym dofinansowaniem będą zakończone w terminie do 30 września br.

Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych skierowane jest wyłącznie dla beneficjentów objętych wsparciem w ramach inwestycji A1.4.1 –  z dofinansowania mogą skorzystać tylko osoby, którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa  (ARiMR) wypłaciła i rozliczyła środki na wymianę pokrycia dachowego zawierającego azbest.

Bardzo prosimy aby osoby, które mają rozliczone środki z ARiMR zgłaszały do Urzędu Miasta i Gminy Pacanów celem potwierdzenia zrealizowanego zadania. Zgłoszenia do pokoju 206 II piętro bądź tel. 41 3765403 wew. 17.

Dostępny samorząd