Oferta pracy w Centrum Bajki – Menedżer sprzedaży oferty
Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie ogłasza nabór na stanowisko
Menedżer sprzedaży oferty
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Zakres zadań/obowiązków na stanowisku:
-sprawna i uprzejma obsługa klienta, sprzedaż biletów na atrakcje dostępne w instytucji
-obsługa systemu rezerwacji i sprzedaży
-obsługa Punktu Informacji Turystycznej
Wymagania niezbędne:
-wykształcenie min. średnie
-kreatywność, otwartość, życzliwość
-komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-dyspozycyjność
Mile widziane:
-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – praca w obsłudze klienta
-referencje
-znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
-znajomość systemu rezerwacji i sprzedaży Iksoris
-znajomość obsługi kasy fiskalnej
Wymagane dokumenty:
-CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
-list motywacyjny
-oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Miejsce pracy: Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie.
Rodzaj zatrudnienia: umowa zlecenie od dnia 10.04.2025 roku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Europejskim Centrum Bajki w sekretariacie w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku lub przesłać na adres: Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, ul. Kornela Makuszyńskiego 1, 28-133 Pacanów z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko: Menedżer sprzedaży oferty lub drogą mailową na adres: sekretariat@centrumbajki.pl
Oferty należy złożyć w terminie do dnia: 28.03.2025 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną oraz zobowiązani będą dostarczyć dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia i wymagane kwalifikacje, zgodnie z informacjami ujętymi w CV.
